2.2.09

Ja.

Dagen min har vore litt fin. Den byrja bra. Eg vakna i armane til den finaste guten eg kjenner, og sjølv om det var kaldt i rommet, under frysepunktet utanfor, og eg måtte vente eit kvarter lenger enn eg pleier på å kome inn til gymtimen, gjor det ingenting, fordi eg fekk høyre han ynskje meg ein god morgon, og kjenne at han kyssa meg i panna.

Å starte skuledagen med gym er faktisk ikkje ein særleg dårleg ide. Spesielt ikkje når ein eller annan ekstremt vakker, fantastisk og nydeleg person har sette på varmekablane inne i dusjen, slik at eg og Anette la oss ned på gulvet for å varme oss.
I gymmen i dag hadde me dans, og det er alltid like fantastisk å sjå ti sytten-attenåringar danse line-dance.

På onsdag blir det ope møte i Vaksdal Raud Ungdom, forresten! Her er Facebook-eventen (ohmygod, me er mainstream og høyteknologiske ftw), og eg skulle ynskje at DU meldte deg på!

1 Comment:

  1. Anonym said...
    tusen takk!

Post a Comment