26.1.09

I fell right through the cracks
Now I'm trying to get back


1 Comment:

  1. Anonym said...
    HEI.
    vetdu. nettet er skikkelig slemt. og fordi det nekter plent å logge meg på msn og jeg skreiv så masse flott tull til deg før msn bare OISANN DU HAR IKKE VÆRT PÅLOGGA PÅ LIEK TJUE MINUTTER, VI BARE GLEMTE Å SI IFRA. så skal jeg sende alt til deg her. ehe.

    Nina sier:
    HEHE
    ja.
    drikker du cola?
    du må drikke glasscola
    jeg trenger en stor forsending korker
    vet du hva jeg fant ut? en gang. når jeg har et bad jeg kan gjøre hva jeg vil med. så skal jeg lime korkene på gulvet. også skal jeg ha en glassplate over. og vann og fisker oppi.
    men det er litt teit hvis korkene ruster og fiskene dør og jeg bare har en glassplate med grumsete vann under.
    jeg satser på at det blir awsome
    jeg gleder meg.
    jeg har begynt å høre på radio. det er ganske greit. for da slipper jeg å stresse med å finne ut hva jeg vil høre med. men noen ganger er det ganske teit når nyhetene kommer.
    nå må du scrolle igjen
    og jeg må tisse
    takket være facebook vet jeg nå at merethe gikk å la seg for omlag eit minutt sidan. jeg lurer på om jeg skal snike meg opp å sjekke. jeg tror hun hadde blitt rasende hvis jeg banka på. merethe er så sær. dustejente.
    jeg lurer litt på om nettet har svikta meg igjen.


    .. akkurat nå bestemte msn seg for å være snill igjen. men jeg skriver det her uansett. så kan du tro at du har fått en kommentar og bare hurra. men så er det bare meg. unnskyld. :D

Post a Comment