1.1.09

Oppsummering 2008

FØRST AV ALT:
Eg og Ole har vore saman i to år i dag! Ole, eg elskar deg.

Januar:

31.12/01. 01 hadde eg og Ole vore saman i eitt år, me var på Osterøy saman med Matias og sånt, såg på rakettar og spelte store mengdar CS, nerd love, i know. Matias ble eid, forresten. Matias, du er ganske dårleg på 1.6. Eg er glad i deg uansett, då.
31.01 fylte Ole atten år, og alt var flott og fint, bortsett frå at eg framleis gjekk på Voss, det var kaldt og vått og fælt og Vossete.
Februar:
Løysing på kulde- og Vossproblemet for ei veke, reiste til Kanariøyene saman med mine foreldre, noko dei fant ut under ei veke i forvegen, spontanitet 4everrrr. Kjøpte meg nytt kamera og objektiv, og hurra.
Mars:
Vinterferie - ei veke etter alle andre eg kjenner, damn you, Voss! Feirte bursdagen til Sol ein eller annan stad på Danmarksplass. Ganske gøy, før skumle svenskar med parykk vimsa rundt og knusa egg, samtidig som eg mista telefonen min i dassen medan eg snakka med Kjersti, noko ho tok opp. "Oi, no skal eg ikkje miste telefonen i do! OI! *boblelydar og diverse* OLE! EG MISTA TELEFONEN... Eh. Kjersti? Eg trur eg må legge på."
April:
Var i Oslo, møtte Nina, Ingeborg, Joakim, Olaf og ein god del andre menneske, noko som var kjempeflott! Eg fekk møte Nina for fyrste gong, på tross av at me hadde kjend kvarandre i eit heilt år på den tida, samt at eg fekk køyre trikk for fyrste gong. Sære greier.
Mai:
Førstemai feira eg i Bergen, der eg gjekk i tog og hadde det flott, ellers kan eg ikkje hugse noko særleg anna eg gjor den månaden. Sekstande og syttandemai har aldri vore store dagar for meg, eigentleg. Bortsett frå når eg var lita og framleis tykte is og kino var det beste med livet, sjølvsagt.
Juni:
Skuleferie, og eg greier ikkje beskrive den kjensla eg hadde når eg sette meg på bussen heim frå Voss Husflidskule for siste gong. Ah.
Juli:
Eg og Ole var heime åleine hos han i tre-fire veker, noko som var flott! Sol, bading, relativt store mengdar alkohol frå Ole si side, noko som resulterte i ein del rulling i eige oppkast, men det gjekk då bra. I tillegg tykkjer eg litt synd i Matias, for når det var mørkt og Ole var på jobb var det Matias som ble plaga med telefonar fordi eg var redd. Takk, Matias! Juli var den månaden eg fant ut at eg kom inn på Garnes, noko som fekk meg til å grine av klede.
August:
Malakoff Rockfestival! <3 style="font-weight: bold;">September:
Eg fylte atten, og fekk ein fantastisk vakker, stilfull og generelt sett nydeleg MacBook! Stort vendepunkt i livet mitt.
Ope møte i Vaksdal Raud Ungdom, der Mari Eifring, leiaren for RU kom å snakka. Koselege greier! Etterpå reiste eg, Ole, Nina og Sjur heim til meg, der me åt taco og drakk voksenbrus. Heh.
Oktober:
Ole byrja å gle seg til jul, og eg irriterte meg over julebrus i butikkane.
Konsert med Gatas Parlament på Hulen! Woho!
November:
Globaliseringskonferansen! Fantastiske tida. Eg saknar det, eg. OG EG MØTTE KRISTOFFER SOM ER AWESOME OG PWNAGE OG I DET HEILE TATT!!!!!!!!!!1one og han var irriterande og vimsete og teit og dyttete og hore. MEN HAN ER AWESOME UANSETT DÅÅÅ
Desember:
Stress med tusen forskjellige innleveringar og bæsj, og generelt sett stressing, men eg overlevde.

No er klokka halv seks, og det er morgon. Eg skal sove.

2 Comments:

  1. Anonym said...
    TAKK FOR EIT GØY ÅR!
    Feitekoden for September er fucka btw : D
    Anonym said...
    Tusen takk for eit flott år pus :D Me har gjort mykje kult, og eg håpar at 2009 blir minst like awesome!

Post a Comment