18.6.09

sjukdom

som sagt i forrige innlegg har eg eksamen i morgon. det vil seie, eg skulle hatt eksamen i morgon. eg har nemleg blitt sjuk. det verkar som om nokon har putta delar av eit piggtrådgjerde ned i halsen min, og trykt små ladningar med dynamitt inn i hovudet mitt som dei kosar seg med å sprenge litt av sånn omlag ein gong i sekundet. eg veit det, eg er veldig god på overdriving. poenget var at eg har stressa til legen til undersøking, noko som resulterte i legeerklæring og vissheita om at eg tydelegvis har pådratt meg ein infeksjon i dei øvre luftvegane, eller noko slikt. ho hadde eit fantastisk komplisert ord på det, eit ord som fekk det til å verka forferdeleg fryktingytande og skummelt, men eg har diverre gløymd det. uansett treng eg ikkje møte opp til eksamen i morgon, og får i staden gleda av å ta den oppatt til hausten. heh. ja, eg var ironisk når eg skreiv "gleda". men, som den positive personen eg er (ja, det var og ironi) har eg lova meg sjølv at dette ikkje skal bli ein keisam klageblogg, og sjølv om det er lite sannsynleg at nokon kjem til å lese dette, då lesarar, i alle fall kommenterande lesarar, er ei stor mangelvare her, og at det dermed er ganske få som kjem til å bevitne denne straumen av negativitet, vel eg å slutte å skrive meir om det. for denne gong, i alle fall.


dette er meg, tatt av kristoffer på tirsdag, trur eg.

og for positivitetens skuld:
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DDDD!!!!11one

0 Comments:

Post a Comment