18.7.09

live and let die

det finaste som finnes må vel vera ein fin kjærast som snakkar i søvne, disneysongar på spotify, masse nye truser som er rosa og gule og blå (okei, ikkje blå) og raude og grøne og fine, google translate som lar meg skrive bittelitt portugisisk, a softer world, frekner, skyar og vått gras.



slik ser eg ut i dag, nemleg. og eg går med kjole! den kjøpte eg i dag for hundre kroner, og den er skikkelig fin og god, og eg kan snurre og snurre og snurre rundt utan at den krøllar seg og blir teit. det er vel fint?


slik ser dei fine trusene mine ut! dei er berre så flotte og gode, og eg blir så glad av å sjå på dei! dessutan føler eg meg litt som ei prinsesse når eg har dei på, fordi dei er så rosa og frynsete og flotte. (skjerfet som ligg under trusene fant eg litt sånn tilfeldig for tretti kroner, kor fint er ikkje det?)


ååå, sukkerspinn og muffinstruser.

og, ååå! eg må få seie at kjærasten min er flinkast i verda! i dag har han nemleg takka ja til ein plass på samanliknande politikk på universitetet i bergen! samanliknande politikk, høyres ikkje det berre fantastisk ut?
dessutan tok han tattovering tidlegare denne veka, berre sjå her:

0 Comments:

Post a Comment