2.12.08

DVD-cover og stress

"Loven er som en telefonstolpe;
du kan ikke hoppe over, men du kan gå rundt"


Eg er endeleg ferdig med DVD-coveret! Ganske utruleg, i og med at eg måtte gjere det på to dagar, sidan dataen min mislikar å vera påslått. Men no er eg i alle fall ferdig, og det er utruleg herleg! Poster eit bilete av coveret her. Eg har sensurert augene og munnen min, sidan eg hadde eit gigantisk amøbeuttrykk i andletet. I tillegg har eg sensurert nummeret og emailadressa mi, fordi eg har lært meg at uvedkommande ofte les bloggar. Høhøøøm.


Dagen min har vore kjempeflott! I går la eg meg i åttetida, og det var heilt utruleg deilig å vakne utan å vera i koma. Når eg kom på skulen leverte eg prosjektet og var litt m
ed Ole. Sidan jobba eg litt med prosjekt til fordjupning, for det skal eg nemleg ha kvar dag fram til 16. desember! Det er så flott. Eg skal ta portrettfoto, og det ser ut til å gå særs bra. Eg skal ta nokre av bileta allereie i morgon! Yay, me!

FAENTA KRISTOFFER LILAND
.
Yeah, that's right! I said it! It was me! Eg lova han å skrive eit innlegg om han, men sidan han var kjempeslem og rick roll'a meg, ble det eit slemt innlegg der eg skular mot han og lagar skumle grimasar. Neida, eg tuller. Or am I? Uansett så er Kristoffer teit og duzt, og eg skriv berre dette fordi eg får
betalt. Neida. Seriously. Han lova å skrive blogginnlegg om meg dersom eg skreiv om han. Noko eg tvilar på, sidan han aldri bloggar, menhei. Mi tru på menneskeheita stansar aldri. Så difor skal eg skrive noko snilt om han og, sjølv om han er ein forvokst fisk i bur.
Kristoffer er teit, har langt hår, skjegg og Kristiansanddialekt. Han var, saman med Ole, dei mest irriterande menneska på Globaliseringskonferansen, sidan dei satt på kvar si side av meg å poka når eg akkuratt hadde vakna. Fantastisk snilt gjort. Eg har eigentleg ikkje lov å seie noko slemt, føler eg, sidan eg framleis har dårleg samvit for å ha dytta han over ende på avslutninga.... Men det snakkar me ikkje meir om. Eg skal poste eit bilete av Kristoffer, eg. Så kan han føle seg viktig. HEHE. Neida. Han er jo det.



KOMMENTER BLOGGEN, KRISTOFFER. Seriøst.


2 Comments:

  1. Anonym said...
    OMG AWESOME : D LOVES IT!
    Unknown said...
    Haha:D Jej :D I has hateblog:D Æ ska skrive te dæ å, men æ må vænte te æ æ færdi me eksamen:D

Post a Comment